Obserwatorzy

sobota, 5 lutego 2011

05.02

Witajcie!
Interesuję się modą praktycznie od czerwca 2010 roku, gdy zupełnie przypadkowo, odwiedziłam bloga MAFFASHION . Pamiętam, że wtedy wpadłam w to po uszy.
Dziś sama próbuje projektować własne ubrania i zamierzam w tym kierunku iść. Zapisałam się na rysunek w Miejskim Domu Kultury w Zamościu, dzięki któremu mam wyrobić sobie rękę. Jeśli moje zajęcia pozaszkolne nie będą na siebie nachodzić, to w przyszłości zamierzam również zapisać się na koło fotograficzne. Pożyjemy zobaczymy.

Aktualnie jest duże zainteresowanie grafiką.




JoD jest autorką prac, na których znajdują się twarze dziewczyn mody.
Znane są głównie dzięki portalom internetowym lookbook.nu i stylio.pl i własnym blogiem.









Grafika -JoD



 _____________________________________________________________________________

Przypominam o konkursie, w którym bierze udział mój znajomy.
Masz Facebooka?  Jeśli tak, to wejdź
Pomóżmy spełniać marzenia! ;)

8 komentarzy:

  1. O, jakie ładne grafiki;)Skądś je znam...hehe...
    Dziękuję za post i życzę powodzenia w konkursie!:)

    Pozdrawiam,
    JoD

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm... no to spełniamy marzenia! :)
    fajowy blog; tak się składa, że ja też swoją przygodę z modą zaczęłam w czerwcu!

    pozdrawiam,
    www.fashionswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez coraz czesciej mysle o tym, zeby isc w tym kierunku i chyba zapisze sie na rysunek ale to od wrzesnia.. ;)
    trzymam kciuki za wprawe w rece!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi sie Twój blog:)
    Trzymam za Ciebie kciuki i życze powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog. ;)
    Spełnienia marzeń. ;)

    Zapraszam do mnie. ;]]

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, wow. genialne są te prace!

    OdpowiedzUsuń