Obserwatorzy

czwartek, 3 lutego 2011

03.02

Witam!
Czwartek, czwartek, a jak szybko minął... Jutro praktycznie nie mam lekcji, więc czuję się jakby już był weekend :) Oto przedstawiam Wam kolejną stylizację szkolną, w której czuję się sobą.
Dziewczęco owszem, ale na mój sposób ;)

Przypominam o konkursie, w którym bierze udział mój znajomy.
Masz Facebooka?  Jeśli tak, to wejdź
Pomóżmy spełniać marzenia! ;)
 








Top - butik
Bluzka - TOPSHOP - sh
Spódnica - Reserved 
Buty - no name - sh
Torba -no name - mamy
Futrzany brelok - własnoręcznie zrobiony
Pasek - strych
Szal - mamy
Zakolanówki i rajstopki - butik
Szal -> Opaska - mamy
Biżuteria - H&M, Reserved, sh

5 komentarzy:

  1. bluzka cudna, spódnica cudna, buty też cudne ! no świetna stylizacja i tyle ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Piękna ! Zakochałam się w bluzeczce <3

    OdpowiedzUsuń
  3. spódniczka jest rewelacyjna;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo urzekły mnie mnie buty..muszę sobie takie sprawić w najbliższym czasie :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, buty nie w moim stylu ale całość przemawia zdecydowanie :)
    mó blog - tattwa

    OdpowiedzUsuń