Obserwatorzy

wtorek, 5 czerwca 2012

Converse

Odebrałam moją długo oczekiwana paczkę w paczkomacie InPost. Jestem bardzo zadowolona z jej zawartości. Wkrótce postaram się stworzyć jakąś stylizację i wrzucić na bloga. Póki co będę wstawiać takie posty. :)

Buty ze sklepu Eastend.pl 
Duży wybór oraz atrakcyjne ceny.
Wciąż zwlekałam z kupnem moich wymarzonych butów, firmy Converse, aż
nadarzyła się super promocja. Wydajesz 10 zł a otrzymujesz 60 zł! 
Międzyczasie otrzymałam pieniądze od klasy z okazji urodzin, za które kupiłam właśnie oto trampki. Do których dopłaciłam zaledwie... 40 zł.
Czasem naprawdę warto poczekać.





Converse - Eastend.pl










uzależniłam się ...




5 komentarzy:

  1. Nie radzę Ci ich zakładać wiesz gdzie,bo Ci je ukradnę xD! A tuniczkę jeszcze założę, o to się nie martw;D póki co jest zmięta ;(!

    OdpowiedzUsuń
  2. białe converse, zdecydowanie na nie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog.
    Interesuje cię moda więc zapraszam na mój blog,
    BLOG O PROJEKTOWANIU itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń