Obserwatorzy

sobota, 30 czerwca 2012

29.06.2012


Prezentuję wczorajsza stylizację na zakończenie roku szkolnego. 
Miałam to zrobić wczoraj, ale za długo ładowały się zdjęcia więc nadrabiam dzisiaj :) 
Jeśli będę miała fotografa to jutro zaprezentuję Wam, stylizację z imprezy urodzinowej kolegi. 

Zapraszam do oglądania i oceniania :)






 

 




Photo by Edyta & Piotr

Sukienka (dress) - Mohito , Buty (shoes) - Mohito,  Pasek (belt)- sh, Kopertówka (handbag) -no name - sh, Okulary (glasses) - targ (market)






.U.

9 komentarzy:

  1. Gdy Cię wczoraj zobaczyłam, to się zakochałam xD....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ale wczoraj zakochałam się w Tobie od nowa xD. Trzeba mi kurde dobrego fotografa, bo mój aparat prawie tak samo głupi jak ten w telefonie :/

      Usuń
  2. <3 :********* najśliczniejsza na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne stylizacje ; ))
    zapraszamy do siebie http://we-and-fashion.blogspot.com/
    dopiero zaczynamy więc, prosimy Cię o wyrozumiałość ; )
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy pokazałaś tą sukienkę na wieszaku, to mi się nie spodobała, ale teraz mnie urzekła! Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz, zresztą jak zawsze;d sukienka przepiękna, buty cudowne, dodatki super dopasowane;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka i okularki to mistrzostwo:))

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczna sukienka:)
    PS. Do zobaczenia na sesji z Kotami 2 :)

    OdpowiedzUsuń