Obserwatorzy

niedziela, 26 czerwca 2011

26.06

Pogoda ostatnio robi spore zamieszanie, gdyż trudno wyczuć w co się ubierać na jakiekolwiek wyjście. Raz chłodno, a po wyjściu z domu, słońce wychodzi za chmur i zaczyna nieźle przygrzewać. Nie lubię takiego niezdecydowania.
  Miło jest odpoczywać w niedziele ze świadomością, że już nie muszę przygotowywać się na następny tydzień szkoły. Zdołałam zrobić parę zdjęć za pomocą przyjaciółki. Odwiedziłyśmy również centrum handlowe w poszukiwaniu dla mnie sukienki na wesele. Szczerze...nie ma nic szczególnego, a na siłę nie będę kupować. Ostatnio kupiłam sukienkę w sh i myślę, że ona będzie idealna.

 atmosphere - sh

 


Zestaw : 
Bluzka ASOS - sh
Marynarka - po rodzinie
Legginsy - no name -sh
Naszyjnik - Reserved
Kapelusz - no name - sh
Torba - prezent
Pierścionek krzyż - prezent
Buty - giełda 



 











 

 

16 komentarzy:

  1. Cudownie wyglądasz! ;) No pogoda robi na straszne psikusy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się torebka oraz biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta czerwono czarna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie świetnie, piękna marynarka, ale wg mnie bluzeczka powinna być ciut dłuższa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne getry i buciki!

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice Outfit! :)


    I'll wait for you on my http://georgefashiondreamworld.blogspot.com/

    George.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wszystko dobrane :)
    zapraszam też do mnie www.mewaworks.blogger.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna marynarka i naszyjnik. :)
    xx

    http://sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. marynarka i legginsy sa boskie !
    xxx
    blog bardzo dobry,zapraszam do siebie
    w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna ta sukienka, super łup!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego na większości zdjęć masz taką samą minę?;)

    OdpowiedzUsuń
  12. intrygująco, bardzo mi sie podoba <3 róż i szary tworzą nieziemską kombinację <3

    OdpowiedzUsuń