Obserwatorzy

sobota, 11 czerwca 2011

11.06

Hej! 
Właśnie miałam odrobinę czasu i zabrałam się do założenia fanpage na fb! Zapraszam wszystkich do polubienia! 
Mam dla Was zdjęcia, które czekały troszkę czasu, aby tutaj się znaleźć, gdyż chciałam je wstawić wraz z filmikiem. Jeszcze nie potrafię sklejać filmików itp... 
Musicie się uzbroić w cierpliwość.


Cd. pod zdjęciami.





 







Koszula - sh
Szorty - sh
Koturny - allegro.pl
Torba - sh
Pasek -sh
Wisior - h&m

Bardzo proszę o małą pomoc!
Która stylizacja według Ciebie jest lepsza?

1.


2.


17 komentarzy:

  1. wg zdecydowanie ta którą dziś pokazujesz. shorty i koszula :) bardzo ładne zestawienie i kolor koszuli powala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz prześlicznie, świetna stylizacja, obydwie są genialne, ale druga chyba troszkę wygrywa z pierwszą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednym słowem bosko! :)
    xx

    http://sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz :) cudna koszula ! A co do wyboru to .. hmm ciężko mi się zdecydować , obie są dobre :) .. Wiem nie pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty!!

    urbanchouchou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wolę nr 2 chociaż te koturny zawsze mnie lekko przerażają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja bardziej mi sie podoba, ale pierwsza tez kiedys komentowalam i jest swietna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połączenie koszuli ze spodenkami, jeśli chodzi o kolory i fakturę. : ) więc wg mnie nr 2. : D

    OdpowiedzUsuń
  9. super koszula !

    druga stylizacja lepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie! świetny wisior!!! mam te same koturny heh

    OdpowiedzUsuń
  11. masz świetne nogi ! zestaw jest rewelacyjny !

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie zdecydowanie numer 2 :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń