Obserwatorzy

niedziela, 29 maja 2011

Urodzinowe 29.05

Witam!
Miałam wczoraj wstawić zdjęcia nowej kolekcji Patrizia Pepe, ale wczorajsza burza nie pozwoliła mi na to.
Dzisiaj wynagradzam waszą cierpliwość i wstawiam świeżutkie zdjęcia ''Urodzinowe''.
Jestem już pełnoletnia i odpowiadam w 100% za siebie, coś strasznego. 
Myślę, że ze wszystkich urodzin te najdłużej zostaną w mej pamięci. Odkąd pamiętam nie świętowałam hucznie moich urodzin, ale tym razem będzie inaczej, bo w końcu to 18 urodziny. 
 ;)

 












Photo by Paulina H.
http://paulinahalasa.carbonmade.com/



Body - no name
Spódnica - no name
Wisiorek -H&M
Opaska - H&M
Buty - CCC

23 komentarze:

  1. Przepiękna spódnica!
    Powiedz gdzie ją zdobyłaś? :)

    Pozdrawiam, agNeSSka

    OdpowiedzUsuń
  2. nie siadaj na betonie- szkoda tak pięknej spódnicy:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. GENIALNE, CHYBA NAJLEPSZE Z DOTYCHCZASOWCYH ZDJEC NA BLOGU:)

    OdpowiedzUsuń
  4. te plisowane spódnice to zdecydowany hit tego lata jak dla mnie!
    wyglądasz bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Rabbit Hole jest to wielki hit, który trafił i do mnie ;). Spódnice kupiłam w jednym lumpeksie w Zamościu. Dałam za nią 4 zł. ;)

    Zgadzam się z anonimem, że dzisiejsze zdjęcia są najlepsze. Niestety nie dysponuję takim sprzętem na co dzień. :( Postaram się, aby jak najczęściej pojawiały się takie świetne zdjęcia.

    Dziękuję jeszcze raz, Paulinie za poświęcony czas! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w takim razie :) Slicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zauroczona. Wyglądasz jak milion dolców.!

    OdpowiedzUsuń
  8. wszytkiego najlepszego !!

    nie wyglądasz na 18 tylko na 16 :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. klimat jest bajeczny.... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sto lat!
    wyglądasz bosko! ;)



    Anna ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. wwwwwaaaaaa jaka spodnica, kochana ja bym polowe szafy za takie cacko oddala :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny zestaw, piękne zdjęcia, super spódnica
    KarlaWorld

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo iż preferuje krótsze wersje spódnic , wyglądasz naprawdę zniewalająca, a klimat jak już mówiła jedna z moich poprzedniczek - czysto bajeczny !

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka Ty jesteś ładna! Śliczna spódnica.
    Pozdrawiam cieplutko. :)

    http://sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna spódnica i bardzo udana sesja a Ty jesteś prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń