Obserwatorzy

poniedziałek, 30 lipca 2012

30/07/2012



Nie raz zdarzyło mi się przesiedzieć przed szafą około pół godziny i powiedzieć ''Nie wiem w co się ubrać''. Całe szczęście takie sytuacje zdarzają mi się sporadycznie. Uwielbiam, gdy przed samym snem, nagle dostane olśnienia i wiem co następnego dnia założę. Dokładnie, tak miałam z tą stylizacją. Wyobraziłam sobie dane części garderoby i byłam ich pewna w 100%.

Elegancko, a zarazem na luzie. Jeszcze nigdy nie czułam się tak dobrze w takim połączeniu :)

Zapraszam do oglądania oraz od przesłuchania :)













Photos by Paulina.
 
 Skirt - Next - Sh
Blouse - no name- Sh
 Shoes - Mohito
Bag- no name -sh
Wristwatch - Vintage


picasion.com






.U.

4 komentarze:

  1. bardzo ciekawa stylizacja! pozornie elementy nie pasują do siebie a efekt genialny! ;)

    zapraszam do siebie na mały konkurs ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w takiej fryzurze! Piękne buty;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz :)
    piękny outfit ;)
    + Jeśli masz ochotę zapraszam na rozdanie, do wygrania dowolna para butów renee :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna całość! świetna spodnica *,*

    OdpowiedzUsuń