Obserwatorzy

poniedziałek, 28 maja 2012

Manekiny!

Hej!
Poniedziałek, a ja jestem pełna, pozytywnej energii i chęci życia. Dziwne :) Być może słońce tak na mnie działa. Cóż... sama nie wiem. 
Tymczasem mam dla Was parę zdjęć, dwóch stylizacji stworzonych z ubrań marki Cubus.

Od dłuższego czasu, chciałam zabawić się w dekoratorkę i poubierać manekiny w Galerii Twierdza w Zamościu. Może komuś nasuwa się pytanie '' po co to wszystko?''. Odpowiedź jest prosta. Czysta przyjemność oraz możliwość rozwijania się... w pewnym sensie. Uważam, że powinno się rozwijać swoje zainteresowania i łapać wszystko co jest możliwe. 
 Wybrałam się do galerii i nadarzyła się bardzo dobra okazja. Rozmawiając z bardzo sympatyczną Panią kierownik sklepu, marki Cubus w galerii Twierdza, zapytałam się o możliwość ubierania manekinów. Myślę, ''a nuż się uda.'' Ku mojemu zaskoczeniu, odpowiedz była taka jaką oczekiwałam. 
Umówiłam się na spotkanie z dekoratorką sklepu, Elwirą, którą serdecznie pozdrawiam! 
Jedna stylizacja została wykonana przeze mnie. Autorką drugiego outfitu jest Elwira.

Zapraszam do obejrzenia efektu końcowego :) 

1.





   

Stylizacja - Uczulona:

Rurki - 99zł
Koszula jeans - 129zł
Koszula biała bez rękawów - 99zł
Bikini - 19,99zł
Okulary pilotki - 39,99zł
Naszyjnik "zegar" - 29,99zł
  Paski w komp. 3 szt. - 39,99zł

MARKA CUBUS


2.









Stylizacja - Elwira:

Szorty miętowe - 59,99zł
Top "róże" - 59,99zł
Top grafitowy - 29,99zł
Naszyjnik - 14,99zł
Okulary - 39,99zł
Pasek z ćwiekami - 39,99zł
 
MARKA CUBUS



PS: Właśnie trwają promocje na jeansowe, kolorowe szorty! :)
Zapraszam!





Kiss!





8 komentarzy:

  1. AAA <3 jak Ci fajnie :D. Jeszcze jakby odpłatnie to było;D...

    OdpowiedzUsuń
  2. Do odważnych świat należy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O Ty spryciulo! bardzo, bardzo fajnie Ci to wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę. Pewnie była świetna zabawa ; >

    OdpowiedzUsuń
  5. Super spodenki
    http://whisperwind-whisper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa, też chętnie kiedyś bym się tak pobawiła, chociaż czasem przebieram manekiny u siostry w sklepie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dostałaś za to jakieś wynagrodzenie?

    OdpowiedzUsuń